Hanımlar merhaba kızım tam 2,5 yaşında dişlerini kapattığında veya güldüğünde alt dişleri önde oluyor tıpta buna ters kapanış deniyor bende veya eşimde keza ailelerimizde böyle bir sorun yok, kızım emzik, biberonda hiç kullanmadı böyle bir sorun yaşayan bu konuda fikri olan var mı veya bu durumlarda bu yaş çocuklara tedavi uygulanıyor mu? Yakın zamanda doktora götüreceğim ama kafama çok takılıyor bilgin olsun istedim yardımcı olursanız çok sevinirim örnek bir resim de koyacağım https://share.google/NwlLleHTyNhYKypvz