Bebeğim 65 günlük aynı durumu 1 haftadır yaşıyorum. Şunu farkettim gündüz uyanıkken bu durumu yaşıyorum; memeyi emiyor 2-3 dk sonra ittiriyor ağlıyor gazı varsa çıkarıyorum yine aynı durumu yaşıyorum çığlık kıyamet. Birde sütte bazen tazyikli geliyor
Şöyle bir yöntem buldum bebeği uyutmaya çalışıyorum memeyi öyle veriyorum aktif emiyor o zaman yani uykuluyken.
Diğer yöntem ise kakası varsa yapamıyorsa poposunu açıkta tutuyorum üşütmesin diye üzerini örtüyorum 15 dk yatar pozisyonda kafası yüksek bi şekilde bekletiyorum kakasını yapıyor rahatlıyor. Sonra emmeyi kabul ediyor. Yeni keşfettim