Kızlar selam bebeğim 10 aylık kız tutup kaldırdığımızda bazen basmıyor bazen basıyor ama onda da adam akıllı değil az duruyor sonra poposunu kaldırıyor bozulup düşüyor örümcek deseniz koyuyuyorum resmen bıraksam orda yatacak o derece tık yok sizce bu normal mi bilmiyorum piskolejim bozuldu iyice milletin çocuğu koşuyor örümcekte bizimki yatıyor resmen hantal