Tek değilmişimm bunları yaşayan galiba atak haftası 2 yaş sendromları erken geliyor kendimi o kadar yalnız ve çaresiz hissediyorum ki aslında istiyorum ki hep eğlenceli ve mutlu bir anne olayım ama kendime ayırdığım bir 5 dakika bile olmayınca tahamül seviyem azalıyor galiba