Kızlar arkadaşımın çocuğu için soruyorum şuan 3 yaşında yürümüyor konuşmuyor seslenince bakmıyor isteklerini belli edemiyor tutunup ayağa kalkamıyor sadece oturuyor o kadar. Şimdiye kadar ne dediysem inandıramadım normal çocuk yürür dedi durdu en sonunda aklı başına gelmiş doktora götürdü birsürü test istemişler sonuçların birazı çıkmış demir eksikliği kansızlık vs var bide kanda amonyak yüksekliği çıkmış googleden baktık kötü şeyler yazıyor başına böyle bişey gelen varmı doktor beyin mr istemiş ilaçlı mr olcakmış tedavisi varımdır bu durumun sizce