Kızlar merhaba,
Bebegimde 5,5 ay gaz problemi oldu hala da devam ediyor mesela dün brokoli yediğim için. Şimdi biz ek gıdaya geçeceğiz bugün ve ona kereviz, brokoli, karnabahar gibi sebzeler yediricem. Gaz yapmaması için ne yapmalı ????? Önerisi olan lütfen yazsın teşekkürler