Devlet hastanelerinin normal doğum diye tutturmasını anlamıyorum şimdi iyi mi oldu bebek öldü anne perperişan sürekli ağlıyor kız. Açılması yok nasıl doğuma alabilirsiniz bana mantıksız geliyor sezeryan yapsaydınız o zaman keşke yanında olsaydım doktorlarla konuşurdum ederdim bi şekilde sezeryana alırdırırdım ya. Arkadsşm ve eşi sessiz sakin insanlar bilemediler hiçbir şey o an herhalde