gurbetteanne10 cihangirgozde dolunay felan olmasada bizimki uyumuyor şimdi güzel dolunayıma laf edemem😂
betamom cihangirgozde uyutana kadar perişan oldum. Az önce gene aglayarak uyudu. Allah sonumuzu hayır etsin. Dolunay mıdır bilmem ama 3 aylık bebe parmagında oynatıyor
ayliz4555 cihangirgozde Valla şimdi komşular gelir biri 8 biri 1 diğeri 8 günlük her biri bi yersen bagrio 😂
ayliz4555 gurbetteanne10 Yok kız ne ücüzü Allah korusun 😂en büyüğü 8 ortancı 1 en kücügüde 8 günlük 😂
cihangirgozde betamom Allah yardımcın olsun o dönemler çok zordu valla:( hepimizi ele geçirdi bu cüceler. benimki de 2 buçuk saat süründürdü beni kalktı en sonunda beraber şeftali yiyoruz 😂
haticekasikci cihangirgozde bizde ayaktayız ama mecburiyetten kızım kendini beşiğinden aşağıya attı sonumuz hastanede bitti neyse ki çok şükür iyi şimdi