eceayca 
6 aydır bunu kullanıyoruz, açması katlaması kolay, oturma kısmı geniş, sırt desteği tam yatar pozisyona gelebiliyor, 22 kg kadar taşıyor. Bence olumsuz tarafları tentesinin kısa olması, tekerleri küçük olduğu için şehirde kullanım sorun olmasa da Arnavut kaldırımlı sokaklarda, taşlı arazide, engebeli ve bozuk yollarda sıkıntı olabiliyor, küçük taşlara bile takılıyor bir de çift yönlü kullanılmaması benim açımdan eksi puan. Bunlar haricinde bebeğim içinde benim için de çok konforlu bir araç, arkadaşım yaklaşık 3 senedir kullanıyor o da çok memnun, hafif olduğu için rahat taşınıyor, eğer şehir merkezinde yaşıyorsanız severek kullanırsınız. Biz ebebek indirimden aldık sizde indirim takip ederek daha uyguna alabilirsiniz