26 yas civarı basladi. Regl oncesi bir hafta on gün psikolojik olarak çöküş yaşıyorum. Ağlıyorum, hassaslasiyorum, anksiyete, stres bozukluğu yaşıyorum. Bunu kendim fark ettim evlenmeden önce. Gereksiz şeyler için ağlarken bulurdum kendimi manasiz gelirdi. Yani öyle bir hal aldi ki doktora gitmeyi düşünüyorum.