asyammmmmmmmmmm Merhabalar. Sezeyan doğum yaptım 3. Ayda ilk kez regl oldum. Yaklaşık 4 gün sürüp kesildi. 10 gün sonra yeniden kanamam oldu 3 veya 4 gün sürdü ve 8 gün sonra yeniden kanamam oldu. Sizce bu normal mi