Gündüzleri memeyi hatırlamıyoruz artık ama gece uykusuna geçerken ve sabaha kadar meme almazsa çığlık kıyamet. Böyle ağlata ağlata mı alıştırıcam. Geceleri bazen emiyor bazen sadece ağzında tutmak için istiyor memeyi.Çok ağlıyor böyle mi bitireceğiz gece emmesini☹️☹️