Merhaba kızlar bebeğim yürümeye başladı ona güzel bir ayakkabı almak istiyorum tetlik sandalet tarzı da olabilir vicco yada igor öneriliyor genelde ama ben model olarak pek beğenmedim sizce bu tarz iyi markalar neler olabilir bebek ayak sağlığına uyumlu ortopedik neler önerebilirsiniz siz hangi markaları kullanıyorsunuz