hanbeyinannesi
Evaninanasi aynı süreçleri yaşadım 2 ay önce karar verdim ve birden kestin ekranı balkona hazırladım yemeğini hikaye anlatacak kitap okuyarak bira su da oynamasına izin vererek yedirdim 3 güne adapte oldu inanın korktuğunuz gibi olmuyo tvnin fişini çekin telefonun internetini kapatın kendi yapmaya çalışsım açamasın çocuklar çabuk öğreniyor sadece arada yememesi ne sabredin biz artık ekransız yiyoruz çok şükür hiç olmacak zannetmiştim ve herşey daha güzelleşti daha sakin bir çocuk oldu.