gokcen_ okuyorum ama siz para derdine düştünüz diye anlaşılıyor,
Size sorum şu;
[silindi] size vaadedilen ama sizin alamadığınız hizmetler nelerdi?
Siz nasıl oluyorsa şöyle cevap veriyorsunuz;
gokcen_ hizmet bedeli diye neyi imzalatıyorlar o zaman ?neyin hizmeti derken?? ben de şahsi olarak yaşadığıma bakarım .Yasal olmasa neden verilsin ?Ne tavırlarından ne de doğum anı ve doğum sonrası yoğun bakım sürecinden memnun kalmadım !Bir dünya para verdim tabiki de ilgi alaka bekler ,yaşadığım şahsi problemleri yaşamamak isterdim !
Sonra diyorum ki sizin beklentileriniz karşılanmamış
[silindi] Siz zaten anlaşmada olmayan maddeleri “beklerdim” düşüncesiyle yapmamışlar gibi düşünüyorsunuz
Bir anda benim yazdığım olası eksikler sizin eksikleriniz oluveriyor;
gokcen_ dediğiniz hiçbir şey olmadı zaten!Devlwt hastanesinde doğurmuyorum ,”beklerdim “ diye beklentimi yazmadım.Olması gereken olmadı.
Neyse siz sgk ya başvurunuzu yapın sonuçlarının neler olacağını yazdık zaten. Bir eleştiri ya da sitemde bulunurken ayrıntı vermek önemlidir. Mesela sizi çoklu odaya mı aldılar böyle bir durum olduysa neden tepki vermediniz ya da versiniz de ne dediler, 9 aylık bir süreç varken önünüzde hastaneyi neden araştırmadınız hala merak içindeyim. Ben de riskli gebelik geçirdim acil sezaryene alındım ve doğum paketine ödediğim hizmetlerin hepsini aldım param da helali hoş olsun.