zembek antibiyotik ne için verdiler başka bi hastalık mı gidiyor mu yoksa verem mi diye verdiler
Balgam atmaya çalışmalısın sabah ilk balgam özellikle ki sonuç hemen çıksın varsa da biran önce tedaviye başlayasın
Çıksa bile korkulcak hiiç bir şey yok ilaçlarını düzenli içmen gerekiyor
benim tedavim 6 ay sürdü iyiydim genel olarak
Ben aynı anda 6 tane ilaç içiyordum ya da daha fazla burayı tam hatırlamıyorum onlar dozu ayarlıyor içerken de her gün verem savaşa video atıyordum onlar içtiğin ilaçları sayıyorlar öyle titiz çalışıyorlar
sonra bu dozu düşürüyorlar yavaş yavaş
Bu sürede tekrar röntgen balgam testi vs veriyorsun azalıyor mu falan diye zaten ona göre ilaç düşüyor korkulcak hiç bir olay yok sakin olun yani
3 sene falan oldu atlatalı ara da öksürük nefes darlığı yaşadıkça gidiyorum izi kalıyor sadece onun da zamanla kaybolacağını söylüyorlar
Tedavi de ücretsiz ilaçları her şeyi devlet karşılıyor siz hiç bir şeye para vermiyorsunuz
Zorluğu sadece psikolojik yük ve ekrem ağrıları falan oluyor ilaçlar uyku yapıyor bu inşallah yoktur sizde de🥹🙏🏻