kızlar selam ,uzun süredir mide şikayetlerim vardı özellikle ne yesem ne içsem 9 aylık hamile gibi karnım şişiyordu geçen hafta endoskopi yaptırdım ve midemde helikobakter mikrobu oldugunu öğrendim. ve doktor dedi ki ,midende o kadar çok kalmış ki hücrelerini değiştirmiş dedi. sanırım hücre değişmesi de mide kanserine sebep oluyormuş. bu bakteriyi öldürmek için 14 günlük 3lü tedavi önerdi antibiyotikler mide koruyucu vs.
mide kanserinin önüne geçmek için ömrüm boyunca her sene endoskopi yaptırarak takipte olacakmışım.
e haliyle bunu duyduğumdan beri canım oldukça sıkkın.henüz 28 yaşındayım, 1,5 yaşında oğlum var ve aklımdan bir sürü saçma sapan senaryolar geçiyor.
Bu teşhisi alanlar bana sonuçlarını yazabilir mi ? olumlu olumsuz tüm sonuçları duymak istiyorum 🙏