Eşimle bu ay iki kez ilişki yaşadık. Biri adet sonrası diğeri en son 23 temmuzda oldu. (Geri çekilme)Başka olmadı. Üstünden 15 gün geçmiş nerdeyse. Bugün erken gebelik testi yaptım sonuç negatif çıktı. Kesin olarak hamile değilimdir diyebilir miyiz. Sonuçta 15 gün geçmiş üstünden ilişkinin. Ama 2 gün geciktim ve neden olmuyorum bilmiyorum. Korkmalı mıyım negatife rağmen.