aslihanfindik 28 gün oldu doğum yapalım dikiş yerimde mercimek kadar bir et çıkıntısı olmuş doktorum da kaynarken olmuş dedi seni rahatsız ederse alırız 40 ın çıkınca dedi yani nasıl alınacak korktum yaşayan var mı
Derinmom26 aslihanfindik o çıkıntıyı bilmiyorum ama benim dikisimde sıyrılma olmuştu ipinden kopup ayrık kaynamıştı çok kafama takiyordum. 3,5 ay oldu doğum yapalı şimdi düzeldi gibi. Zamanla düzeliyor vücut kendini topladikca
aslihanfindik Derinmom26 inşallah toparlar çok geçmiş olsun daha cesaret edip dikiş yerime bakamadım bile stres oluyorum