Kızlar oglusum 1yaş 15 günlük emzigi sadece uyuturken veriyorum biberonda mama verdiğim için o şekilde kullanmak zorunda kalıyorum. Biberon ve emziği yavaş yavaş nasi bırakabilirim acaba bi öneriniz bir fikriniz var mi????? birde artik mamayi bıraktırmak istiyorum ama inek sütü mu vermeliyim yoksa keci sütü mü karar veremiyorum birde nasıl vereceğimi bilemiyorum yardımcı olursanız çok çok mutlu olurum 🙏🙏🙏🙏🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗💚🩷🤎💙💚💙🤎💙💚💙🤎💚💙💚