Selamlar canım anneler, epüdiral sezeryan ile 4 ağustosta doğum yaptım 3 gündür başımın önünden enseme doğru keskin bi ağrı var sadece yattığımda hissetmiyorum otururken dahi kafamı taşıyamaz haldeyim böyle hissedenler oldu mu normal bi durum mu çözümü var mı?