Sabah ki postumdan bilen var mı bilmiyorum ama 5. Ay kontrolü için açmıştım 😀
Her neyse bugün gittim doktora bize tadım başlattı
Mevsimsel meyvelerden başlayabilirsin dedi 🤔 Benim bildiğim sebze ile başlanmaz mi hatta doktora da söyledim yoğurt verebilirsin kaşık ucuyla dedi. Şimdi kafam allak bullak 😐