14 aylık oğlum ek gıdaya geçtiğinden beri belirli bi süre sonra sadece uyurken ve uyandığında emziriyordum. Yaklaşık 1 aydır önce gece beslenmesini kesti kendi isteği ile 10 gündür falan da uyandığında kesinlikle istemiyor uyurkende öyle uykuya dalmak için emiyo, bi emiyo bi emziğini alıyo taa ki uykuya dalana kadar. Bir yanım buruk bir yanım yeterli diyor bilemedim değişik hissediyorum 🥲