Olric11 Bu sene devlet anaokulı çıktı. Oğlum kasım 2020 doğumlu. Deneyimli anneler biraz bilgi verebilir mi. Açıkcası çok ikilemde kaldım gönderip göndermeme konusunda. Daha anne kuzusu 😞🥰gözümde birlikte güzel eğleniyorduk aslında nasıl kopucam
ByAslan Olric11 Mart 2020 doğumlu oğlum geçen sene 4 yaş kreşe gönderdim çok iyi oldu bu sene devlet okuluna anaokula yazdırdım evde durmalarından dha iyi okulda olmaları aktivite etkinlik yaşıtlarıyla kaynaşma çok iyi oluyor . İlk iki hafta zor oldu bizim için snra alıştı inşllh bu sene dha çabuk alışır
Mommyhann Olric11 bizde ekim 2021 doğumlu ben versim ama bizimki yarı özel yarı devlet paralı yani ayı tutmadığı için devlete yazdıramadım ama oğlum cok istiyordu arkadaşı yok hiç bende istedm biraz eğlensin arkqdasları olsun evde cok sıkılıyor cünkü bakalım nasıl olcak bende biraz tereddütlüyüm😂
sek_kahve Olric11 oğlunuzun çok keyif alacağı ve hep hatırlayacağı bir dönem anasınıfı, gönderin siz de dinlenirsiniz o yokken 😊
yavruaslanlar Olric11 inşallah 2. sınıf olduk geçti gitti cok faydası var kalem tutma bile öyle diyim size oyun olarak dusunmeyin🌸
Olric11 ByAslan maşallah çok sevindim adınıza. Evet akranları ile olması güzel gel görki ana yüreğim neler düşünüyor 🥰
Olric11 Mommyhann kıyamam 🥰 evet akran arıyorlar benim oğlumda her gördüğü çocukla oynamak istiyor Annelik iste ayrılma korkusu nasıl yapar korkusu daha gözümüzde bebek onlar 🥰
Mommyhann Olric11 evet öyle ama okulu gördükçe hadi içine girelim cocuklara bakalım parka gidelim arkadaş bulalım sürekli böyle benmde burda arkadaşım falan yok belki okulda velilerden kanka yaparım bende bi ümit 😂😂😂
LinaElzem Olric11 inanın hepimizin evladı ana kuzusu insan kıyamıyor ama göndermek faydalı benim mayıs 2020 doğumlu kızım çok sessiz içine kapanık geçen yıl 4 yaş kreşe gönderdim acaba nasıl olacak alışır mı dedim maşaAllah ilk haftadan rahat alıştı şimdi yine verdim okulunu arkadaşlarını çok özledi. Faydası oluyor inanın onlarda evde sıkılıyor hem seneye 1. Sınıfa hazırlık olur.
Olric11 LinaElzem 🥰teşekkür ederim sizde annesiniz anlayışınız için. Benim aklıma okulda birşey olursa yetişemem korkusu 😞 anksiyete bende tavan malesef
Olric11 Mommyhann 🥰inşallah güzel olur hepimiz için Ben pek arkadaş canlısı değilim ne yalan söyleyim 🫢 sohbeti severim ama hep mesafeliyim inşallah siz gönlünüzce mutlu olursunuz
Mommyhann Olric11 bende ne kadar konuşursam konuşayım mesafemi hep korurum orası ayrı ama çok yalnızım buralarda 5 yıl oldu çevremde arkadasm diyebilcegm bi kahve icecegm kmse yok canım sıkılıyor bazen😂
3oglanannesi Olric11 kiz seneye 1 Sınıf cikacak ne anne kuzusu..ben geçen senede yolladım.bizimjide aralik 2020 bu yıl da gidecek bakalim nasipse
Kk41 Olric11 yaşı gelmiş aslında benim de çocuğum Kasım 2020 doğumlu geçen sene de gitti çok iyi geliyor çocuklara her yönden . Bu sene de gidecek hatta seneye de gidecek🤣🤣🤣🤣
Mommyhann Kk41 evet ya o yüzden bende cok heyecanlıyım evlendim geldim buraya birtane bile arkadaş bulamadım herkes benden yaşlı büyük parkta bile torunlarını getiriyorlar hiç anne baba yok insallah yaşıtım birilerini bulurum😂😂 verdik yazdırdık eylülde başlıcak inşallah bakalım😂
Kk41 Olric11 6 yaş bile olmuyorlar ya okula başlasalar . Hakkımız var 6 yaşta da gönderebiliyoruz anaokuluna öğretmen şanslısınız dedi hatta. Zaten hayatları boyunca okuyacaklar 1 yıl daha gitsinler oyun cagındalr