Olric11 Bu sene devlet anaokulı çıktı. Oğlum kasım 2020 doğumlu. Deneyimli anneler biraz bilgi verebilir mi. Açıkcası çok ikilemde kaldım gönderip göndermeme konusunda. Daha anne kuzusu 😞🥰gözümde birlikte güzel eğleniyorduk aslında nasıl kopucam
duyguluinsan Olric11 yeğenim, 2020 doğumlu 2 yıldır gidiyor :) beceri ve bilişsel gelişim için düşünmeseniz bile akranları ile sınıf düzeni içinde sosyalleşmesi önemli bir kazanım.
simseklivekalpli Olric11 2 sene içinde ilkokula başlayacak, disiplin, kural, sorumluluk vs şeyler için gitmesi daha iyi olur 💜
umutugba Göndermek içinden gelmiyorsa göndermeyebilirsin ama çok güzel etkilenmişti bizimki .öğretmne çok önemki
Olric11 umutugba çok ikilemde kaldım korkuyorum galiba güzel anne incinmesinden bensiz ne yapar düşüncesi hiç ayrı kalmadık Anlayışınıza sığınıyprum 🥰
ikiprensesbebiss Olric11 2 yaş dönemiyle 5 yaş dönemi farkı nedir ? İlerisi için merak ettim ondan sordum :)
Olric11 ikiprensesbebiss ikilemde kaldığımı söyledğm güzel anne 🥰 2 yaş ile ilgili bir cümle kurmadım Kurduysam yanlış olmuştur pardon 🌺