kuzeyselin kubratekn bizde 1 yaş çekimi yaptırmıştık ailece anı kalsın diye babystudiozu ile yaptık mimarsınanda yerleri hatta Instagram’dan bakın son postu bizimle beraber biz memnun kaldık 🙃