24 yaşındasınız. 3 çocuk?? Canım beni ilgilendirmez tabiki ister 10 çocuk yap ama hiçmi kendini psikolojini düşünmedin kızım ya.. bak ben 36 yaşındayım 1 oğlum var. İkinciyi açıkcası şuan düşünemiyorum. Mahvolurum psikolojim gider. Çocuk yaparken önce kendinizi düşünmeniz gerekirdi. Olan oldu canım , istediğin en iyi pskatriye bile gitsen sana birşey yapamaz, dönüp dolaşıp o 3 çocuklu eve sorumluluğa gireceksin. Onlar büyüyenekadar sabret..