Kizlar bugun özel dis doktoruna gittim tüm dislerim islemler icin 336 bin tl fiyat cikardi cok moralim bozuk dis yaptirmaktan cok korkuyorum 2 yil.önce disimi cekmisti bundoktor cok memnun kalmistim o yüzden gittim.yne ben yne bi 70 80 der diyodum.da 336 beklemiyordum cok pahalli geldi cok moralim.bozuldu annemde devlete git diyor korkuyorum.zaten iyi bir doktora denk gelmezsem.diye ama.yaptirmam da sart dislerm.kötü durumda bursa yada yalovada önerebileceginiz kimse varmi özellikle devlet yada üniversite hastanesinde falan doktor olarak