Benimde ilk başlarda sütüm çok güzel geliyordu her gün hurma yiyor her emzirmeden sonra mutlaka bir bardak su içiyordum son bir kaç gündür iştahsızdım üzerine iki günde ateşlenince sütümü etkiledi daha az gibi geliyor yada psikolojik olarak öyle hissediyorum bilmiyorum şimdi tüm tuşlara basıyorum bende