kuzeyselin 17 ayllıkken bi atak varmış, atak zamanına gelmeden bıraktırın. Benimkini ben ters zamanda bıraktırdım. Sadece uykuya geçerken kullanıyordu emziği. Gün içinde hep dışarda olduk uyku saatlerinde. Emziğin adını ağzıma almadım. Gitti ya da yok demedim, çünkü daha evvel denediğimde yok gitti demiştim ve çok üzülmüştü. Hiç vermedim lafını da etmedim. Gece de istedi su vermeye çalıştım ama meme de verdim. Bu sefer memeye düştü fjskjfkd ama çok şükür ki bi hafta içinde unuttu emziği