11 ay için 9 kilonun nesi az? Benim bebeğim sadece yarım kilo fazlaydı, doktorumuz gayet iyi demişti. 12. ayda kilo almamış hatta, doktorumuz almamasını da normal buldu, kilosunun hala iyi olduğunu söyledi. 11 aylık gibi değil cümlesi manasız olmuş evet ama bu kadar da can sıkılacak bir mesele değil. Beslenmesi iyiyse kilosuna hiç takılmayın.