duyguozgl1 tatlım mama kullanmıyosan, yediğine içtiğine dikkat et senden sütnden geçiyordur gaz. + olarak kovaya su koy, akşamları boynundan aşağısını tut kollarının altından, gevşesin rahatlasın. sonrasındada zıbınını giyindirp ince bir tülbent gibi müslinler oluyor onla kubdak yap. korkma bi yeri çıkıp etmez bunu tavsiye eden yoğun bakım hemşiresiydi. rahatlıcaktır. kabız mı? kakası nasıl?
çay kaşının ycu ile az has zeytin yağı var d vitamini verir gibi. oda çok rahatlatıyor 3 çocuğumdada yaptım, hiç nişey olmadı. doktor önerisi ile.