mervemsiiiii dokulme dogumdan sonra çok fazla oluyor onun için içten takviye almalısınız ben öyle yapmistim vifolic kullanıyordum hamileligimde doğumdan sonra 3 4 ay devam ettim. Kepek için şampuanda bunu kesinlikle deneyin kepege kaşıntıya, egzamaya en iyi geleni yıllardır kepek sorunum vardı bunu keşfettikten sonra oh be dedim. Biraz pahalı ama mart ayinda aldığım şampuanı hala kullanıyorum ve içinde var bitmedi.