anayimbenn Çocuğum çok acil sünnet olması gerekiyor dedi doktor ucu kapanmış bugün barın olmuş dedi yani tıkanıklık. 4 yaşında 6 y kadar beklicektik hemen olması lazım dedi. 8 aylıkta hamileyim napcam bilmiyorum tecrübeli anneler öneri fikir
Metehand anayimbenn ben beylikdüzünde dr. Değer devecioğluna oğlumu sünnet ettirmiştim çok memnun kaldım fakat daha sonra o hastane kapatıldı doktor beyde nereye gitti bilemiyorum
yildizmom-2023 Metehand mhrsden doktor adıni yazarak hangi hastanede olduğunu bulabilirsiniz tabi devletteyse