3 yıl önce standart kanser taraması yaptırdım. Bu taramada Hpv testi de yapıldı. Test sonucu pozitifti. Doktor sadece kanser ile ilgili bilgilendirdi, Doktor bir yıl sonra tekrar yaptır dedi. ( o zaman hiç cinsel yolla bulaşan bişey olduğunu düşünmedim, bir sür test sonucunu goturmustum, hepsini birlikte değerlendirdi)
Bugün doktora gittim, elimde eski sonuçlarımla. Eski Hpv testimin pozitif olduğunu ve cinsel yolla bulaştığını söyledi.
Eşime çok çok güveniyorum. Evlendiğimizden beri nerdeyse hiç ayrı bi yere bile gitmedik. Eşimle konuştum kesinlikle böyle bişey olamaz diyor. Kendimden de eminim.
Testte yanlışlık olabilir mi acaba? Hiç böyle bişey yaşayan var mı? Eşime çok güveniyorum, eminim hatta ama aldatıldıysamda buna göz yummak istemiyorum