Hanımlar ben kaç gündür gece beslenmesini kesmeye çalışıyorum ama kızım sabah 4 gibi uyanıyor ve tekrar uykuya dalamıyor. Günü bize zehir ediyor uyumadığı için. Artık şaştım kaldım. Gece beslenmesine devam mı etsem diyorum. Ne yapmalıyım yaa çok yoruldum. Kızım 14 aylık olmak üzere. Bugün gün boyu ağladı eşimle perişan olduk.