Yukarıda paylaştığım videoyu izlediğinizde görüceksiniz ki minik bir yavru açlıktan uyuyamıyor ve çaresizlikle ağlıyor. Hepimiz anneyiz burda. Peki o çocuğun annesi olsak ne hissederdik? Vallahi ben izlerken hıçkıra hıçkıra ağladım kendi yavrum gözümün önüne geldi de. Neyse, bütün dünya biliyor zaten şuanda Gazze’de ki soykırım ve kıtlıkla mücadeleyi. Benim önerim buradaki merhametli annelerimize; lütfen dediklerimi yargılama yada başka birşey olarak algılamayın. Sadece bir müslüman olarak elimden bu geliyor bunu duyurmak geliyor ve bende yapmaya çalışıyorum. Lütfen boykot ürünlerini kullanmayın annelerimiz. Lütfen. Çocuğunuzu pişik mi yapıyor başka bi marka, nolur başka bir alternatif arayın. Çok çok zor durumda kalmadıkça nolur şu zalimlerin cebine 5 kuruşu biz koymayalım. Benim yaptığım boykottan ne olacak demeyelim. Biz o annenin yerinde olsak bu zalimlerin ürünlerini alanlara ah etmez miydik? Ben ederdim. O ahı almayalım üzerimize. Tekrar söylüyorum amacım kimseye karışmak had bildirmek değil ki bu benim haddim de değil zaten. Sadece unutmayalım , unutturmayalım istedim. Hepinize anlayışınız için teşekkür ederim. 🌸🌸