Zelihach sizede cok gecmıs olsun, aynen öyle hastaneydım zaten bu hafta süt ve süt ürünlerine alerjisi cıktı, tekrar götürmek istemedim hastaneye de 🤦🏻♀️fizyolojik serumu damlatıuorım burnuna ıkı dk bekletıp yumusayınca burun aspiratörü ilede cekıyorum.biraz rahatlatıyor.bugünde odasına acıp ıyıce havalandırdım, odayı da nemlı tutmak lazım. baska ne yapılır hiç bilmiyorum, inşallahh ilerlemez 🥺