Kızlar tam 2 yaşında oğlum, saçlarını şimdiye kadar evde eşimle beraber kestik ama onu bile zar zor yapıyoruz çünkü hiç durmuyor ağlıyor, tıraş makinesinden korkuyor. Bir defa berbere götürdük girer girmez ağlamaya başladı tedirgin oldu bizde geri döndük. Ama şu sıralar fotoğraf çekimi yapmak istiyoruz anı kalsın diye, o yüzden acaba berbere mi götürelim diye düşündük çünkü evde kendimiz kesince çok da iyi olmuyor saçı. Berbere götürsek çok büyük ihtimalle yine ağlayacak durmayacak ama belki berber bizden hızlı keser hemencecik hallederiz diye düşünüyorum. Sizce ne yapmalıyım? Eğer berberde çok fazla ağlarsa travma olarak kalır mı bu durum? Psikolojisini etkiler mi sizce?