Kızım 16 aylık bal alerjisi var ilk bal verdiğimizde bez bölgesi şişti kızardı sonra patladı yaralar oldu bidaha asla vermedik ama o günden sonra sürekli şişmeleri kızarıklıklar oldu. Bir sürü pişik kremi kullandık yok bu akşam yine kozardı şişti ağlaya ağlaya uyudu yavrum etkili krem önerisi olan var mı