Kızlar bebeğim 4ay 25 günlük. Neredeyse 3.5 ayından beri ataklardayız. 20 gündür annemdeydim eve geleli 4 gün oldu ama hala düzelmedi. Kolumda sallayarak ağlaya ağlaya uyuyor bazen uyumuyor akşam 9.30 gibi yatıyor gece 4de uyanıyor uyumuyor. O kadar yoruldum ki. Belki yerini yadırgadı hava değişikliği vs oldu dedim ama 2aylıkken de şehğr dışındaydık 3 aylık geldik 3 gün sürdü mızıklanması. Desteksiz büyütüyorum çok zorlanıyorum sizde durumlar nasıl ne yapabilirim bu uyku için? İlaç mı versem