ysmnabd ben chia yu bu sefer katmadim bebegim diğer sefer yerken çok zorlanmışti. Bu kez yaptığım ayni fındık ezmesi tadında oldu chia olmadığı için. Ayrıca yapmak isteyenlere küçük bilgi bunu meyveli yogurt ,kakaolu pudink , atom kahvalti içerisinde kamufle edip vermeniz daha kolay olur . İlk yapişimda 1ayda 1kilo aldığı olmuştu uzun zamandır yedirmedim kreş öncesi hazırlık için yaptım şimdi.malum kreş dönemi iştah gidebilir veya oralarda az yemek yiyebilir tedbir şart