Bana da emzirme danışmanı yazmıştı sonra genel cerrahiye gittim o antibiyotik krem yazdı. Ben pek kullanmadım, çünkü yıkarken eskisinden daha çok tahriş oluyor, bir türlü temizlendiğinden emin olamıyordum. Göğüs kalkanı, gümüş kapak vs. kulllandım. En son o kadar bunalmıştım ki tamamen saldım, kendi kendine iyileşti. Kendi sütün gerçekten faydalı, rahatlatıyor.