zezey19 8.sınıftan beri eyeliner çekiyorum, hatta dışarıya çıkarken her gün hatta ismim eyeliner queen’e çıkmıştı 😂 En kolay kalem olanlar bence ama el alışkanlığı, çocukluğumda yaparken sinir krizi geçirdiğim olurdu. Şimdi saniyeler içinde iki gözüme de aynısını yapabiliyorum. Önce her ikisine de çizgi çekiyorum, daha sonra dolduruyorum