Kızlar ikizlerim var ikiside erkek biri tuvalet eğitimine hazır gibi hissettiğim için başladım sabahları bezi kuru kalkıyordu ilk 2 gün hevesliydi falan yaptı kendi tuvaletine ama bugün 3 kere yere yaptı büyük tuvaletini zaten hiç yapmadı geldi diyor ama yapmaya korkuyor sanırım bu olayı atlatmış olanlar lütfen yardım sinir sistemim çökmek üzere