buseatabay mervesorgunsaglam uyusa da omzuna al pat pat yaparak çıkarttım ilerleyen zamnda reflü oluşmasın ,sonra da dik bir şekilde yatırım
ikiaslanannesi mervesorgunsaglam vallahi ben bebeğim doğduğunda mama verdiğimde eğer uyumuyorsa gazini çıkarıyordum ama eğer uyuyorsa demek ki rahatsız değil gazi da yok uyumasına izin veriyordum bir sorun da olmuyordu açıkçası
ikiaslanannesi mervesorgunsaglam basını cok hafıf yukarı sekılde yatırsan mesela ben battaniyeyi iki kat yapıyordum böyle ince onun üzerinde yatırıyordum
motheroflittleleo Benimde bebeğim hep göğsümde uyur, tam doyduğundan emin olduğum zaman alırım omzuma sırtına pat pat yaparım. Bugüne kadar uyanmadı yani bizde sıkıntı olmadı. Çünkü çıkarmazsam uyku süresi kısalıyor, ağlayarak uyanıyor.
minegoktug_76 mervesorgunsaglam aynı dert bende de var 28 günlük oğlum gündüzleri sorun yaşamıyoruz ama gece olunca derin uykuya dalınca napsam olmuyor bir de bu aralar ağlamaya başladı sırtına pat pat yapıyorum gazı gelince ağlıyor. Gazını çıkarmadan yatsam bu sefer huzursuz oluyor Gaz damlası aldık 2 gündür bakalım onu kullanıyoruz