O kadar korkuyorum ki 2 defa yoğun bakım süreci oldu . Kalıcı bir hastalığı yok çok şükür de. Şuan 2 bucuk yaşında 1 bucuk yaşından beri hiç kan tahlili yaptırmadık yarın doktora götüreceğim normal kontrole bir de ayağında içe basma var onu göstercem hem de kan tahlili istetcem iştahsızlığı var diye çok korkuyorum başka bir şeyle karşılaşırım diye. Bir de başıma geldi aldılar elimden yavrumu 1 gece de gitti meğerse alerjik tıkanıklıkmış ciğer iflası demişlerdi çok şükür bir şeyi çıkmamıştı. Şimdi de doktora götürmeye korkuyorum me yapacağım kan verditmesem mi