Merhaba arkadaşlar sizlere birşey danışmak istiyorum. 23 gün önce doğum yaptım sağ göğsümden biraz daha sulu açık renk süt geliyor sol göğsümden daha beyaz bir süt geliyo. Bebeğime sol göğsümü verdiğimde ilk midesi bulanıyodu ikinci verişimde alıyodu. Bu aralar sol göğsümü emdikçe sancı olmaya başladı. Emerken kıvranıyo ve ağlıyo ama memeyide bırakmak istemiyo. Karnından gurultular geliyo bir iki saniyede geçiyo emmeye devam ediyo. Diğer göğsümde böyle bir sıkıntı yaşamıyo. Bir kaç gündür süt ürünleri diyeti yapıyorum ama. Böyle bir durum yaşan varsa aranızda tecrübelerini dinlemek isterim