Dturn Kızlar biz dogum yaptigimda dogum parasina basvuru yaptik 325 tl yatacak dediler bekliyoruz sut parasi icin hicbirsey yapmadim ne yapmam gerekiyor bana orada sut parandan bahsetmediler
saripapatyaaa Dturn benim eşim doğum parası başvuruda bulundu süt parası da 1 hafta sonra bir yere başvuruda bulunmadan ptt ye eşimin adına yatırıldı
Eda2808 Dturn doğum yaptıktan sonra sosyal yardımlaşmaya gdp başvuruyrsun tahminen 10 gün sonra süt parası yatyr yenidogan çocuk parası ise 45 gün sonra yatyr
Nur-Caner19 O var birde sosyal hizmetler cocuk parası var onu diyor sanırım 300 TL eşin sigortalı caşısna mı canım