Pemberuj Kimse sizin onayınız olmadan bu raporu çıkartamaz, öncelikle eğitim ile çok iyi düzeye gelicekse rapor çıkartmanın hiçbir anlamı yok şu an
İleride önünüze her yerde çıkacak raporlu olursa, tabi ki tekrar rama gidip sildiriyorsunuz ama bunu yapmak zorunda değilsiniz. Ebeveynler olarak kesinlikle onaylamanızı önermem